בטון מוחלק חוסך זמן וכסף

בטון מוחלק חוסך זמן וכסף ומתאים לסוגים רבים של חללים ושטחים פתוחים. קל לביית בטון בשיטת בטון מוחלק לווריאציות שונות של צרכים, כמו שנראה בבניין המשרדים עמרם-אברהם. שימוש בבטון מוחלק נותן אפשרות ליצור משטח ריצוף חלק באופן מושלם, עמיד למשך שנים רבות ושומר על צורתו המדויקת. החוזק של רצפת בטון מוחלק מתאים אף למפעלים או מוסכים שמשתמשים ברובוטים ומכונות כבדות.

בטון מוחלק – איך עושים את זה?

ישנן מספר שיטות לעבודת יציקת בטון מוחלק. הפופולארית מבין כולן היא יציקת מרצפות אל תוך תבניות מהודקות לשטח מיועד ריצוף והידוקם באמצעות לוחות עץ או פלסטיק, הנחת רשת ברזל ומדידת המצרפות על ידי סרגל גובה. הבטון נשאב ממערבל הבטון על ידי משאבת בטון ייחודית המשנעת את הבטון למרחק ארוך, לאחר מכן יוצקים אותו אל התבניות, מהדקים אותו ומפלסים אותו בהתאם, בסוף התהליך, רק כאשר הבטון מתקשה מספיק ויכול לשאת משקל אדם, החלקת הבטון תיעשה על ידי מחליק בעל מנוע.

בחירה בחברת Gray Design היא השקעה בטוחה ושביעות רצונכם מובטחת, ותחסוך לכם טרחה וכסף בעתיד. עם Gray Design תהיו בטוחים שתקבלו שירות אישי ואדיב, ושהצוות ישקיע ככל הדרוש להתאים כל פרויקט בצורה מדויקת לרצונות וצרכי הלקוח, וביצוע העבודה תהיה בזמן  נמוך משמעותית ממרבית החברות האחרות בשוק. Gray Design מתמחה בכל סוגי הבנייה ללקוח הפרטי והתעשייתי.

תכנון

 מיקום: חדרה, אזור התעשייה הדרומי, בניין עמרם-אברהם, צוות: 5 עובדים, זמן העבודה: 25 ימים

בביצוע עבודה זו, היה צורך להשתמש במספר טכניקות שונות של החלקת בטון עבור מספר סוגי עבודה הכוללות טיפול באזורי גינה (גדרות ואדניות בטון מוחלק בשילוב דקורציה יוקרתית), יציקת בטון של מדרגות מרחפות, ריצוף כניסת הבניין (בשונה מעבודות קרמיקה, בטון מוחלק מאפשר מרווח פעולה גדול וחופש להגיע לתוצאות בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח, מה שלא ניתן לעשות עם ריצוף קרמיקה), ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

תפריט