משרד פרסום במגדלי אלקטרה ת"א

בתי מפורסמים מעוצבים בבטון

עיצוב בתי יוקרה הוא כמובן מנת חלקם של בתיהם הייחודיים של אנשי תקשורת ובמה בארץ ואנשי המאיון העליון. שימת הדגש באופן אישי ומותאם דקורטיבית על האלמנטים המקיימים כולם את קונספט המבנה בכללותו- הוא מה שמאפיין כל שחקן/ מוזיקאי בחזונו שלו לגבי הרכבת ביתו, חזותית ופונקציונאלית. כאן בא לידי ביטוי הבטון המוחלק.

קונספט שלם וכולו בטון

עיצובו המלא של בית המפורסם (שמור במערכת) המוצג בתמונות מטה מביא רעיון אחד של מבנה שלם הבנוי והמעוצב, על חלקיו – באמצעות הבטון המוחלק. כל חדר וכל מקטע בחצר המבנה הם בעלי קסם משלהם ועושים שימוש בחומר הרבגוני הזה לתועלת ויופי הרמוניים. קטע חצר הבית המוביל למדרגות הכניסה מעוצב ממשטחי בטון מצופה פוליאטרין מבריק, המקפיץ את החן העיצובי ומשמש כשכבת מגן חזקה במיוחד, המשמרת את המראה לאורך שנים, למרות הימצאותו חשוף לפגעי מזג האוויר.

ריהוט בטון וחלוקי נחל

ספסלי הישיבה המעוצבים בחצר הבית מוצגים בדקורציה סימטרית ונחים על משטח אבן נחל המשלימה את הרעיון הדקורטיבי. לצד הלובי עוצבה מבטון גם בריכת הנוי, שכמו מדרגות, מצופה בשכבת הפוליאטרין העמידה במים. רמפת הכניסה לבעלי נכות אינה נחסכת מדקורציה אלגנטית של הבטון, וממשיכה את הקו הנקי והמעודן אל הלובי – כיחידה אחידה וטבעית. רצפת הלובי כמשטח בטון מוחלק, משווה מראה תלת ממדי המושך את העין אל עמודי התומכות המעוגלים, בפנים הלובי ומחוצה

תפריט