עיצוב מדה דקורטיבית ייחודי לחנות – "בי יוניק" בקניון איילון

מדה דקורטיבית או מדה מתפלסת, היא תערובת עמידה ונוחה להתקנה אשר מספקת עמידות גבוהה לצד מראה חלק ללא חריצים.

המדה היא תערובת דמוית אבקה אשר ניחנת בתכונות של יישור ושל איזון. בשידוך עם הבטון המוחלק המדה הופכת לטרנד עיצובי פופולארי אצל אוהבי איכות וייחודיות, ורבים בוחרים בה מפאת יתרונותיה החומריים והעיצוביים.

למרות שאינה תופסת נפח רב ולמרות היותה מהירה להתייבש, המדה הינה חומר עמיד במיוחד המתאים לשימוש בכל סוגי המבנים. בנוסף, העמידות של המדה המתפלסת מבטיחה כי לא יגרמו לה נזקים של שחיקה גם לאורך שנים רבות של שימוש. היא שומרת על צבעה ועל הטריות שלה גם לאחר תקופות ארוכות.

המדה פופולארית במיוחד בעיצוב רצפות דקורטיביות, משום שהיא מציעה עושר עיצובי המוגבל אך ורק בגבולות הדמיון של בעליו. בחנות הנעליים "בי יוניק" שבקניון איילון החליטו לרתום את הפוטנציאל העיצובי והפרקטי שהמדה הדקורטיבית מעניקה. הרצפה הדקורטיבית שעוצבה באופן ייחודי ומותאם לחנות העניק לה גוון אישי המבליט את החזון העיצובי שנבחר עבורה.

מכיוון שזו חנות נעליים מעוצבות היה ברור כי הרצפה הולכת לככב ולהיות חלק מן האופי של החנות כולה. הקו המנחה בעיצוב היה בולטות וייחודיות. המדה הדקורטיבית העניקה למעצבים את האפשרות לשלב את חזונם הפרטי בעיצוב והבטיחה להם מראה ייחודי במינו שתופס את עינם של המבקרים בחנות

תפריט