השימוש במדה המתפלסת, חומר מילוי על בסיס ביינדר, הוא מושלם ליישור משטחי בטון המיועדים לכיסוי באמצעות משטחי פרקט, שטיחים, קרמיקה ו- PVC. המדה מגיעה כחומר אבקתי שהופך לחזק מאוד, עמיד ובלתי מתכווץ כאשר הוא משולב עם מים. גובה המילוי בתשתית המיועדת מגיע עד ל- 4 סנטימטרים ועוביו ממילימטר עד ל- 4 סנטימטרים, (מ-4 ס"מ ומעלה שיטת היישור הופך לבטון מתפלס בשל עלויות המדה וחוזק התשתית.) כאשר המדדים הרצויים של הבטון נעים בממוצע בין 4 ל- 30 סנטימטרים.

גם תשתית היא אומנות

חברת Gray Design מתמחה בעבודות יצירת תשתית מבטון לעיצוב דקורטיבי בארץ, בנוסף, כחלק אינטגרלי בהתרחבות השימוש במדה המתפלסת המקצועיות מתבטאת גם בשטחי תעשייה ומשרדים, בנוסף על עיצוב דקורטיבי של בתי יוקרה.

רמה מושלמת של Gray Design

Gray Design מתמחה במדרגות מרחפות, פינות ברביקיו ספסלים מורכבים, ישורת בטון, כל ביצוע האלמנטים מתבצעים בניהולם בשטח ולא במפעל.

אנו משתמשים בתרכובת הבטון הייחודית שלנו מבחינת חומר מילוי מפולס וחזק, ולכן מאפשר הגעה לרמה מושלמת של יישור משטחים ולתשתית ראויה להדבקות של משטחי פרקט, PVC ושטיחים דקורטיביים. הסימטריות הנאה ומירב נוחות העבודה בעיצוב יוצא דופן ורחוק משגרתי, מתקיימים הודות לשימוש בבטון המיושר והמדה המשודרגת.

עבודה מקצועית עם המדה המתפלסת מכסה שטח רב של עד 1,000 מ"ר ביום עבודה ומביאה לתשתית נכונה תוך גימור מדויק לעיצוב נטול פגמים, כאשר עמידות חומר הבסיס והדיוק שבפילוס מבטיחים תוצאה מעולה במונחים של ניקיון ורעננות כבתחילה.

כל יצירת אומנות חייבת להישען על מלאכת מחשבת של יסודות קונקרטיים שלא ניתנים לערעור. הפרפקציוניסטיות של Gray Design, מבטיחה מוצר מוגמר עם בטון ברמת שלמות עיצובית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.

תפריט