בחירת חומרים מתאימים וטכניקות מובילות לעיצוב המושלם

בעת ההחלטה להעשיר את העיצוב של ביתכם או העסק שלכם בטכניקות מרשימות של בטון מוחלק יש לשים לב שהקבלן עושה שימוש בחומרים ובשיטות המתאימים על מנת להבטיח תוצאה רצויה לטווח הרחוק. קבלנים רבים אינם מקפידים על שימוש בחומרים בעלי תקן גבוה ואיכותי מספיק.

החומרים הבאים נמצאים בשימוש בידי חברות הבטון המובילות, ואין להם תחליף בנוגע לאיכות התוצאה המתקבלת.

המדה הדקורטיבית – המילה האחרונה בעיצוב. חומר דמוי אבקה אשר מתייצב ומתיישר לכדי מראה חלק לחלוטין ונטול חריצים. ניתן לעצב את המדה במספר רב של דרכים. החומר נבחר הן בשל העמידות המוחלטת שלו, שמגיעה ל- 35 מגה פסקל בלחיצה, והן בשל הטבע העיצובי המובהק שלו. למדה יש יכולת ליצור עומק עיצובי ייחודי.

סילר מול פוליאוריטנים – מרבית חברות הבטון עושות שימוש בסילר על בסיס מים, למרות הידיעה שחומר זה רחוק מלהיות אידיאלי. הסילר סופג נוזלים, הוא חסר את העובי המתאים להגנה רצויה על הבטון והוא נספג ונעלם לתוך הבטון לאחר זמן. חברות מובילות מסרבות לעשות שימוש בסילר ומקפידות לעבוד ישירות עם תרכובת מיוחדת ושקופה של פוליאוריטנים עמידים. תרכובת זו אינה נספגת בבטון וניתן לשפוך מעליה מים וחומרים אחרים ולנקות מחדש ללא חשש לפגיעה ברצפה. בעוד שקבלנים לא מנוסים מסכנים את הפרויקטים של לקוחותיהם בשימוש בחומרים לא מספיק טובים, חברות מובילות משתמשות אך ורק בתרכובות ששומרות על הרצפה לאורך זמן.

הפוסט הבא
מדרגות בטון אדריכלי
הפוסט הקודם
עיצובים שונים בבטון

מאמרים בנושא

תפריט