תרכובות הבטון המוחלק

הבטון כחומר, עשוי מתערובת המכילה צמנט, חול, מים וחצץ, אשר מגיעה לרמת ייבוש מהירה המייצבת את משטח העבודה ומעניקה לו יציבות וקשיחות. בעוד שיתרונות החומר משמשים את האדריכל והמעצב על מגוון אפשרויות הדקורציה הקיימות והמתחדשות, עדיין נותרת הדרישה לגימור סופי ללא נראות הקרום הכימיקלי הלבן כתוצר לוואי. כך מושג מראה יוקרתי, עשיר ובעל אינסוף אפשרויות עיצוב.

תרכובת בטון ייחודית מסוגה בארץ

התרכובת המיוחדת מעניקה את אותה יצירה דקורטיבית של מראה עיצובי ומוגמר המעניק הרמוניה ותחושת ניקיון, ומשלבת כמות כימיקלים פחותה עד לבלתי נראית.

בתרכובת ייחודית שלGray Design מופחתת כמות הצמנט באופן משמעותי, בעוד שכמות המים מופחתת לשקיעה 5-. פעולה זו מעניקה חוזק ועמידות גבוהה, היא מותירה מראה טבעי נטול חלקיקים לבנים והיא חסרת מתחרים באיכותה.

גמישות החומר וכן עמידותו בפני פגעי מזג אויר ורטיבות מותירים תוצאה סופית של ניקיון תמידי ועיצוב נצחי המטביעים חותמם במבנה לאורך שנים.

חזות של עומק ואלגנטיות מן הטבע

בטון מוחלק לרוב מדגיש, כיצירת אומנות אדריכלית, את הפגעים יחד עם ההדר של הטבע, המתקיימים ככוח שלוב בחומר. תרכובת בטון המפחיתה את ממד הפגם מעלה את חזות החומר לרמת איכות המבליטה את החן, ללא היסח הדעת.

התרכובת הייחודית של Gray Design המונעת חדירת מים ונזקי חום לבטון המוחלק מאפשרת בנוסף את צריבת החומר במניפת צבעים רחבה, כאוות ליבו של כל אדריכל ומעצב. הצריבה המתרחשת בשילוב החומצי של מלחים וקלציום בבטון המעוצב, מודגשת ביתר הקפדה על גבי התרכובת כתשתית למלאכת המחשבת הדקורטיבית. שילוב החומרים בצורה מושכלת וראויה מאפשר תוצאה חזותית המאתגרת את העין ומביאה לעניין ונועם האופף כל מבט מחדש. לצד החזות ניצבת גם הטקסטורה החלקה למשעי, המעניקה תחושת רוך ואסתטיות לאורך המבנה ולרוחבו.

הפוסט הבא
סוגי הבטון בעיצוב האדריכלי
הפוסט הקודם
בטון מוחלק לגינה

מאמרים בנושא

תפריט