יציקת בטון דקורטיבית

הבית בטרומפלדור

המשפחה בשכונת רחביה שבירושלים בחרה להשתמש בטכניקות יציקת בטון עבור ביתם בן ה-4 קומות.

מעבר לריצוף כל שטח הבית (לרבות שימוש ברצפות אגניות במקלחות), בנינו עבורם עוד חלקים נרחבים בבית, ביניהם שיש מטבח באורך 12 מטרים, מדפים, ספסלים ומדרגות. בריצוף הבית שילבנו מערכת חימום רצפתי, שבטון הוא המוליך היעיל ביותר בשבילה. המילוי של הרצפה נעשה בצורה מינימאלית (5-7 ס”מ גובה), כדי להביא את יעילות ההולכה למקסימום האפשרי.

יציקת בטון במגזר הפרטי

יש לנו מקום חם בלב לעבודות בבתים פרטיים, עם הזדמנות לתת להם מראה יוקרתי, ייחודי ואישי. זאת עבודה עם אופי שונה מהרמת פרויקטים גדולים עבור בנייני תעשייה. העבודה של Gray Design משדרגת את החוויה הביתית, ומרוממת את מקום המגורים שלכם למקומה הראוי במאה ה-21.

ריצוף בטון מוחלק לחימום הבית חוסכת לכם חשמל

המקצועיות שלנו בהחלקת בטון ועיצובו יוצרת הרגשה אחרת בבית, שתחזיק מעמד שנים רבות יותר מכל שיטה אחרת שקיימת היום. הרצפות המחוממות עם בטון מוחלק יביאו לחיסכון עצום בחשמל לעומת שיטות אחרות לרצפות מחוממות, ועל-כן יחסוך כסף רב במרוצת השנים. העיצוב המושלם של החדרים השונים בבית משרים אוירה של נוחות ויוקרה, ורבים היתרונות של הבטון המוחלק על הקרמיקה. הבידוד של הבטון המוחלק מושלם מעל ומעבר לכל שיטת בנייה מוכרת, ולכן דיירי הבית ייהנו מבית חם ונעים שיתמודד בקלות אף עם החורפים הקשים והטמפרטורות המקפיאות של ירושלים, ובעלות מינימלית, אפילו בימים ששלג בחוץ. ומה עוד שעבודה עם בטון מוחלק מאפשרת חופש יצירתי כמעט ללא גבולות, אז מה הפלא שלעבודה של Gray Design יש ביקוש גובר?

הצוות האדיב והלבבי שלנו נותן לכם תשומת לב מלאה, ומתאים את העבודה בצורה מדויקת לרצונות הלקוח בצורה שרק בטון מוחלק יכול לספק. Gray Design תגיע אתכם לתוצאה שתואמת את בית חלומותיכם, ברמה שלא ציפיתם שאפשר להגיע אליה ושתחזיק מעמד לאורך שנים.

הפוסט הבא
היתרונות ברצפת בטון מוחלק
הפוסט הקודם
סוגי הבטון בעיצוב האדריכלי

מאמרים בנושא

תפריט